august 2023

Obezitatea și durerile articulare

Obezitatea este una dintre cauzele principale ale durerilor articulare, contribuind și la dezvoltarea de afecțiuni cronice precum artroza. Din punct de vedere biomecanic, fiecare kilogram de greutate în plus pune o presiune suplimentară de trei până la patru kilograme pe fiecare articulație a genunchiului atunci când mergeți și acest lucru crește cu alte activități, cum ar fi urcatul scărilor.

Obezitatea și durerile articulare Read More »

Recuperarea după ruptura tendonului rotulian

Recuperarea după ruptura tendonului rotulian reprezintă o etapă esențială pentru o recuperare corectă și completă. În funcție de gravitatea afecțiunii și de starea generală de sănătate a fiecărui pacient, medicul ortoped poate recomanda un program de reabilitare individualizat, care are ca scop redobândirea funcționalității articulației genunchiului.

Recuperarea după ruptura tendonului rotulian Read More »

Recuperarea după tehnica microfracturilor

Recuperarea după tehnica microfracturilor reprezintă un aspect crucial în procesul de vindecare post-operatorie. Programul de reabilitare recomandat de către medicul ortoped variază în funcție de nevoile fiecărui pacient și trebuie să fie individualizat și bine structurat pentru a face ca recuperarea una cât mai eficientă.

Recuperarea după tehnica microfracturilor  Read More »