mai 2023

Instabilitatea cotului

Instabilitatea cotului este o afecțiune complexă și adesea debilitantă care poate afecta funcționarea normală a articulației cotului. Această problemă medicală implică pierderea stabilității articulației cotului, ceea ce poate duce la durere, slăbiciune și restricționarea mișcărilor. Instabilitatea cotului poate fi rezultatul unui traumatism direct sau a suprasolicitării repetitive a articulației

Durerile lombare

Durerile lombare sunt printre cele mai frecvente afecțiuni ale sistemul musculo-scheletic, având un impact semnificativ asupra calității vieții pacienților. Această afecțiune poate fi provocată de o varietate de factori și poate avea o serie de simptome, ceea ce face ca diagnosticul și tratamentul să fie adesea complexe.

Luxația umărului

Luxația umărului reprezintă o afecțiune traumatologică frecventă și dureroasă, care poate afecta semnificativ funcționalitatea acestuia. Această leziune a articulației umărului poate surveni în urma unor evenimente, cum ar fi căderile sau accidentele, dar poate afecta și sportivii sau persoanele cu slăbiciuni structurale ale articulației.

Medic primar ortoped Eduard Cernat

Medic primar ortoped Eduard Cernat cu supraspecializare în chirurgia spinală și experiență profesională în Franța, Anglia și Irlanda oferă consultații în cadrul clinicii Top Doctors. Cu interese în chirurgia genunchiului, chirurgia soldului, cât și în chirurgia sportivă, Dr. Eduard Cernat se bazează în primul rând, pe un diagnostic corect, precum și pe alegerea unor tratamente potrivite pentru fiecare pacient în parte, în funcție de gravitatea cazului și de nevoile acestuia.

Grefa de tendon cavdricipital în ruptura de ligament

Grefa de tendon cvadricipital în ruptura de ligament este folosită în mod special în cazul leziunilor ligamentelor, precum cele ale ligamentului încrucișat anterior. Deși există mai multe opțiuni pentru tratamentul acestei afecțiuni, transplantul de grefă de tendon cvadricipital a devenit una dintre metodele frecvent utilizate în ultimii ani.