aprilie 2023

Beneficiile chirurgiei spinale endoscopice

Beneficiile chirurgiei spinale endoscopice sunt multiple, mai ales pentru pacienții care suferă afecțiuni precum, herniile de disc, stenoza spinală lombară, tumori spinale, etc. Această procedură este minim invazivă, prezintă o perioadă de recuperare rapidă, durere redusă și rezultate mai bune în comparație cu metodele.

Beneficiile chirurgiei spinale endoscopice Read More »

Recuperarea după operația de stenoză lombară

Stenoza lombară este o afecțiune comună a coloanei vertebrale care poate determina presiune asupra măduvei spinării sau a nervilor spinali, cauzând simptome precum dureri de spate, durere sau amorțeală la nivelul membrelor inferioare sau dificultăți de mers. În cazurile severe, intervenția chirurgicală poate fi necesară pentru a reduce presiunea asupra măduvei spinării sau a nervilor spinali. Recuperarea după operația pentru stenoza lombară este un proces important și necesar pentru a reveni la activitățile zilnice și la o calitate bună a vieții.

Recuperarea după operația de stenoză lombară Read More »

Complicatii postoperatorii-membru inferior

Intervențiile chirurgicale sunt proceduri complexe și invazive, care implică o serie de riscuri pentru pacienți. Complicațiile postoperatorii pot fi clasificate în funcție de momentul apariției, de gradul de severitate sau de impactul lor asupra funcționării organismului. Aceste complicații pot fi acute, survenind imediat după intervenție, sau tardive, apărând după un anumit interval de timp. Complicațiile postoperatorii pot fi locale, afectând zona în care a avut loc intervenția, sau sistemice, având efecte asupra întregului organism.

Complicatii postoperatorii-membru inferior Read More »

Recuperarea după operația de hernie de disc

Hernia de disc reprezintă una dintre cele mai frecvente afecțiuni ale coloanei vertebrale. Această afecțiune poate cauza dureri severe, amorțeli și pierderea forței musculare. În cazurile severe, poate fi necesară o intervenție chirurgicală pentru a trata hernia de disc și pentru a reduce simptomele asociate. După o astfel de intervenție, recuperarea este esențială pentru a asigura o recuperare completă a pacientului.

Recuperarea după operația de hernie de disc Read More »

Vitamina C în oase

Oasele sunt componente esențiale ale corpului uman, care oferă structură și suport. De aceea, păstrarea sănătății optime a oaselor este importantă pentru menținerea unei vieți active și sănătoase pe termen lung. Printre factorii care influențează sănătatea oaselor se numără și alimentația. În acest sens, vitamina C joacă un rol important, fiind implicată în sinteza colagenului, un element crucial al țesuturilor conjunctive, cum ar fi oasele, ligamentele și tendoanele.

Vitamina C în oase Read More »

Complicații postoperatorii membru superior

Complicații postoperatorii membru superior  Read More »